Forum HARRY  POTTER Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
Ace Ventura

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum HARRY POTTER Strona Główna -> Nie tylko o Potterze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boomster
Ślizgon
Ślizgon



Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:09, 31 Maj 2006    Temat postu: Ace Ventura

Wiem że to nie dla mnie gra ale w nią grałęm jak miałęm z 14 lat dam teraz poradniczek do gry z mojego forum : [link widoczny dla zalogowanych] ale mniejsza z tym zaczynamy Razz :

Góry
Po obejrzeniu animacji kliknij na Ace'a. Gdy odchyli marynarkę, chwyć linę. Linę przesuń na stojącą po prawej stronie Ace'a skałę. I gotowe.

Mieszkanie
Wejdź do apartamentu Ace'a. Klucz do drzwi Ace trzyma w marynarce. Kliknij na klucz i przesuń go na drzwi.
1. Uważnie odsłuchaj informacji na automatycznej sekretarce.
Nie zwracaj uwagi na to, że ktoś puka do drzwi. To właściciel domu. Przyszedł upomnieć się o zaległy czynsz.
2. Podejdź do laptopa i uruchom go, klikając na niego myszką.

Ściekowisko
Gdy będziesz pod wodą, znajdź luk wejściowy. Płyń sterując strzałkami. Zbieraj butle z tlenem, unikaj ławicy przeszkód, będą one zabierały ci energię. "Zjadając" kanapkę, Ace przyspieszy, a to nie jest wskazane. Podczas trasy zabierz tubkę żelu do włosów.

Łódź Podwodna
Idź w prawo. Zostałeś pojmany? Nic nie szkodzi. Pod eskortą ochrony trafisz do stołu kapitana o imieniu Jaques. Aby podtrzymywać dialog, kliknij na kapitana, a następnie na napis, czyń tak kilka razy.
Gdy kapitan opuści kajutę - podążaj za nim. Podnieś widelec i idź w lewo. Używając widelca otwórz drzwi prowadzące do kwatery Jacques'a. Gdy znajdziesz się wewnątrz, weź klucz i plik gotówki, przeczytaj też księgę. Zapamiętaj z ostatniej kartki księgi kombinację: Długi - Krótki - Długi, jeszcze się przyda. Weź też błękitną muszlę i ostrygę. Perłę, która wyleci z ostrygi trzeba zdobyć, dlatego odsuń łóżko. W wgłębienie włóż niebieską muszlę. Brawo! Udało ci się otworzyć tajne pomieszczenie. Wejdź do środka. Otwórz szafę i zabierz uniform. Podejdź też do mapy. Chwyć pióro, kliknij na cyfrę 50 a następnie, na papierze, na miejsce długości lub szerokości geograficznej - są to współrzędne Wulkanii. Teraz zabierz kartkę. Możesz już śmiało opuścić i skrytkę i kajutę Jasques'a.
Zejdź na dół przez luk, włóż klucz do dziurki od klucza w panelu sterowania, przeciągnij dźwignię. Klikaj na wieloryba aż do ciebie podpłynie, gdy to zrobi, naciśnij guzik znajdujący się na jego grzbiecie.
Udaj się teraz na górny pokład. Znajdziesz tam kapitana i jego groźnych kumpli. Stojąc jeszcze na schodkach, załóż przebranie Kapitana Nemo. Brawo! Załoga uciekła.
Teraz podejdź do mapy. Przesuwaj obrazki zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Gdy ułożysz mapę, wyjmij z marynarki brakujący fragment. Brawo! Teraz możesz już przenieść kartkę ze współrzędnymi Wulkanii. Nałóż na to folię i wyznacz na niej kurs, używając pióra.
Podejdź do sonaru i uwolnij wielorybka. Musisz naprowadzić go na środek tarczy, aby dopłynąć do Wulkanii. Wciskaj strzałki. Jest to dość trudne, staraj się zatem utrzymać zwierzę w środku tarczy przez kilka sekund.
Teraz odejdź od sonaru i wejdź na platformę . Wciśnij przycisk na desce, uruchomi się peryskop. W peryskopie widać ośmiornicę - czerwonym guzikiem nadaj jej sygnał Długi - Krótki - Długi. Jeśli zrobisz to odpowiednio, ośmiornica schowa się pod wodę.
Wyjdź zatem z łodzi podwodnej na powierzchnię.

Wielorybie Skoki
Tu czeka cię dosyć trudna przeprawa na drugi brzeg. Jeśli ci się uda dostać na mostek, uwolnisz wieloryby i ukończysz 1 zadanie. Uważaj jednak na wieloryby, chowają się pod wodę i tryskają fontanną.

Mieszkanie
Wróciłeś do domu. Okazuje się jednak, ze właściciel mieszkania pozbawił cię prądu, trzeba coś z tym zrobić.
Zdejmij zasłonę z akwarium. Stoi ono na kuchence gazowej. Zanieś je do łazienki i postaw na stołku. Opuść łazienkę i udaj się po kabel. Znajdziesz go przy telewizorze. Jeden koniec kabla połącz z bezpiecznikami ( skrzynka z nimi znajduje się przy wejściu do sypialni po lewej stronie) Z szafki koło lodówki zabierz rękawiczki. Drugi koniec kabla zabierz do łazienki. Nalej teraz wody do wanny, nałóż rękawiczki, wrzuć do wody węgorze i kabel. Brawo! Masz znów prąd.
Otwórz drzwi wejściowe i wysłuchaj właściciela. Teraz podejdź do laptopa. Otrzymałeś kolejne zadanie. Będziesz szukał psów rasy Husky i to na Alasce.
Kliknij na przerębel - nareszcie na świeżym powietrzu. Pogadaj z Eskimosem i poproś go, aby zaprowadził ciebie do wodza. Teraz kliknij na igloo wodza (drugie od dołu), a on wyjdzie ze swoją córką. Porozmawiaj z Oosik. Teraz musisz ułożyć totem z sześciu kawałków.

Totem
Totem ma przypominać wyglądem kobietę. Oto kolejność od dołu: niebieska sukienka z falbanką, zielone zwężenie w talii, biust z serduszkiem pośrodku, cienka czerwona szyja, brązowa buzia z dwoma żółtymi ząbkami, niebieska twarz z zielonymi oczami. BRAWO!
Kliknij na żółty śnieg, po czym na Oosik. Gdy otrzymasz skórę od wodza, wsiądź na skuter. Jedź do góry i dalej, po drodze, aż do drugiego zakrętu (do środka). Skręć w niego, teraz jedź w górę (albo w dół, jak chcesz). Teraz skręć w wcięcie w ląd. Odkop i weź dwa przedmioty ukryte w śniegu. Z powrotem wsiądź na skuter, wyjedź ze środkowej drogi i jedź do góry.
Skręć na pierwszym zakręcie, uderz w pokrywę zamrożonym ciastem biszkoptowym. Weź śrubokręt i znów wsiądź na swoją machinę. Udaj się w dół, skręć na drugim zakręcie, użyj siekierki do zniszczenia drzwi i wejdź do środka. Z kosza weź papierek, podnieś mały, brzydki dywanik (koloru zielonego) i naciśnij guzik, po czym wejdź do komnaty znajdującej się za kominkiem. Przeskakuj uważnie nad płomieniami. Gdy już ci się uda, przełóż czerwoną dźwignię. Idź dalej, omiń pierwszy i drugi pokój za zakrętem. Idź do góry po drabinie i wejdź do ostatniego pokoju. Psu rzuć kość i otwórz sekretne drzwi naciskając na guziki obok nich - teraz wejdź przez drzwi, wejdź do komputera, wpisz hasło "press" i wejdź do działu "Ochrona". Wciśnij tam "A" i "S". Teraz wyjdź do panelu głównego i przejdź do "Obsługa systemu" i naciśnij "A". Wyjdź z komputera i otwórz szafę, odsuń puszki które tam znajdziesz i weź łom.
Przejdź do pokoju z groźnym psem i otwórz łomem skrzynkę kontrolną. Obejrzyj ją. Wciśnij guzik 2 i 3 (od góry), przeciągnij dźwignię, naciśnij 3 i 4 (od góry) i znów przeciągnij dźwignię. Możesz już teraz wrócić do pokoju z Husky'ami i uwolnić je (klikając na jednego z nich). Wyjdź z pokoju z Husky'ami i z pokoju z groźnym psem. Zejdź po drabinie w dół i wejdź do pokoju obok, otwórz stalową bramę i przeciągnij dźwignię wyłączającą wyżymaczkę, teraz otwórz bramkę, za którą są zamknięte foki i wyjdź z tej sali. Idź w prawo i wejdź do sali. Weź beczkę z olejem (kliknij łomem na beczkę), wepchnij fokę do wanny (o ile sama nie weszła) i sam wejdź do wanny. Po kąpieli wyjdź z chatki i wsiądź na skuter. W ten sposób zakończyłeś 2 etap gry.

Mieszkanie
Cóż to za gbur? To przecież właściciel. Nie ma sensu z nim polemizować. Aby się go pozbyć, musimy dać mu pieniążki albo przebrać się za dostawcę pizzy. Droga wolna! Otwórz mieszkanie kluczem i wejdź do niego. Po włączeniu komputera znajdziesz internetową stronę firmy Xotica. Przejrzyj oferty wszystkich działów. Zauważ, że niektóre pola są wyróżnione białym tłem. Przeciągnij ich ikony w prawy dolny róg ekranu z napisem Xotica i kliknij na nie - zaobserwuj, co się dzieje. Znajdź jeszcze trzy takie ikony i zrób z nimi to samo. Ach, tajna strona! W okienko "użytkownik" wpisz Jaques, a jako "hasło" Nemo - udało się! Teraz kliknij na ikonę z kartką papieru (piąta od lewej) i zamów tran wielorybi oraz olej foczy, wpisując "ORDER". Kliknij teraz na ofertę specjalną (Ace sam wpisze zamówienie. Klikaj na zamówienie trzy razy. Znów do drzwi dobija się właściciel twojego apartamentu, jeśli prędzej mu nie zapłaciłeś- zrób to teraz lub wywal go za drzwi. Po chwili znów ktoś zacznie pukać w drzwi - otwórz je.

Bawaria
W pokoju podnieś z podłogi kartę dostępu i otwórz okno zamknięte na haczyk. W tym momencie wejdzie Lardus. Idź na dół, pomieszaj w panelu kontrolnym i przejdź do laboratorium, potem idź za Larduse. W korytarzu z klatkami ze zwierzętami zagadnie cię Lardus. Gdy skończy mówić, idź dalej. Znów będzie gadał do ciebie i tym razem nie zwracaj na niego uwagi, tylko idź dalej. Gdy Lardus uda się do opery, idź za nim, a gdy tym razem skończy gadać zagadnij go (jeśli sam tego on nie zrobi). W pokoju gościnnym otwórz okno i wyjdź przez nie, idź cały czas w lewo, aż do końca. Teraz wejdź na sam szczyt dachu, gdzie znajduję się antena satelitarna, zmień jej współrzędne na takie, jakie masz zapisane na kartce ( klikaj nimi na antenę, aż do skutku). Zejdź po lianie w dół i idź w prawo, aż do następnej liany, po której zejdź w dół. Przejdź w lewo aż do okna, otwórz je i wejdź do pomieszczenia. Wyjdź przez drzwi i zejdź na dół. Przeciągnij rękę rycerza, a otworzy ci się sekretne przejście. Wejdź do niego. Na dole podejdź do panelu kontrolnego. Tu znajdziesz dosyć skomplikowaną układankę. Musisz łączyć półkola i kreski, żeby powstało połączenie. Uważaj na kolory. Jeśli nie lubisz się męczyć, naciśnij Ctrl + W i... życie stało się prostsze. Wyjdź z ekranu z drucianą zagadką i użyj karty dostępu na panelu wejściowym. Po animacji, gdy przyjdzie Spike, weź lusterko, a Spike cię uwolni. Teraz idź tam, gdzie poszedł Lardus, czyli do opery. Przed wejściem do opery ubierz strój wiszący obok. Teraz wejdź do opery. Gdy występ się skończy, rozpocznie się mała bójka. Kliknij na Spike'a. Zaznacz "bądź miły dla Spike'a". Kliknij na worek, pod którym się znajdujesz, a potem na armatę. Przełóż dźwignię, aby otworzyć klatki. Steruj Acem strzałkami na klawiaturze. Naciśnij strzałkę w dół, aby schować się za kolumną. Jak spowodować, aby Lardus zniszczył kolumnę? Naciskaj Enter aż do skutku. Gdy pierwsza z nich runie, schowaj się za drugą. Ponownie naciskaj Enter. Oto i koniec gry.

KONIEC

Kody

>woff woff- Latające psy
>how do you turn this on- Masz cobre
>creazy boy- Masz głupią minę
>kohuf- Jesteś zachwycony
>ctrl-w- Jak masz rozwiązac drucianą zagadke
przciśnij:ctrl+w- Na okręcie podwodnym w pływanu

KONIEC Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olix Fawkes
Moderator
Moderator



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 929
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzeg

PostWysłany: Czw 9:24, 01 Cze 2006    Temat postu:

Też lubiałam grać w Ace'a i do tej pory lubie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Boomster
Ślizgon
Ślizgon



Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:25, 01 Cze 2006    Temat postu:

Ja jeszcze mam tą grę w moim Schowku Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olix Fawkes
Moderator
Moderator



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 929
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzeg

PostWysłany: Czw 15:19, 01 Cze 2006    Temat postu:

Ta gra jest tak głupia,że aż bardzo fajna.Wogóle lubię Jima Carreya

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Boomster
Ślizgon
Ślizgon



Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:44, 01 Cze 2006    Temat postu:

Ja też tak samo jak "Maskę"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olix Fawkes
Moderator
Moderator



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 929
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzeg

PostWysłany: Czw 19:27, 01 Cze 2006    Temat postu:

Albo "Psiego detektywa" jak jeszcze w przedszkolu bylam to uwielbiałam to oglądać Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Boomster
Ślizgon
Ślizgon



Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:21, 01 Cze 2006    Temat postu:

ja też Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olix Fawkes
Moderator
Moderator



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 929
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzeg

PostWysłany: Czw 15:27, 20 Lip 2006    Temat postu:

Ostatnio Telemaniaka oglądałam też z nim,całkiem fajny filmik Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ruda11
Prefekt Ravenclawu



Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 1250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Salem

PostWysłany: Pon 15:56, 11 Gru 2006    Temat postu:

Ace Ventura jest cool Wink na 100% mało jest takdobrzegrających aktorów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Majcia
Prefekt Gryffindoru



Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hogwart :D

PostWysłany: Pią 7:32, 24 Sie 2007    Temat postu:

Nom
A pozatym gra jest świetna Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum HARRY POTTER Strona Główna -> Nie tylko o Potterze Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island