Forum HARRY  POTTER Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
REGULAMIN FORUM

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum HARRY POTTER Strona Główna -> REGULAMIN FORUM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pasavera
Prefekt Gryffindoru
Administrator
Prefekt Gryffindoru<br>Administrator



Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:48, 16 Gru 2005    Temat postu: REGULAMIN FORUM

Regulamin użytkowania publicznego forum www.potter.fora.pl

Zasady dla użytkownika:

1. Każdy użytkownik ma prawo do jednego konta (nicka) na Forum. Używanie jednocześnie dwóch nicków jest zabronione i grozi usunięciem obydwu. Założenie nowego konta (nicka) jest dozwolone tylko w przypadku rezygnacji z poprzedniego i za zgodą Admina (Pasavera lub Molly).

2. Zabrania się umieszczania na forum postów o treści:
- obraźliwej
- niecenzuralnej
- niezgodnej z prawem
- zawierającej "nowomowę"

3. Użytkowniku, zanim rozpoczniesz nowy wątek, sprawdź za pomocą wyszukiwarki u góry strony, czy dany temat nie był już poruszany. Jeśli był – zapoznaj się z nim, a w razie potrzeby kontynuuj. Powtarzające się wątki będą usuwane - chyba, że moderator zadecyduje inaczej.

4. Jeśli jednak rozpoczynasz nowy wątek, zatytułuj go w sposób czytelny i zrozumiały, by inni użytkownicy wiedzieli, czego topic dotyczy. Tytuły: „Pomocy”, „?”, „ ” są nieczytelne i nie zawierają żadnych informacji.

5. Wielostopniowe „cytaty w cytacie” będą moderowane jako uciążliwe dla innych użytkowników (nie dotyczy działu "Nie tylko o Potterze").

6. Problemy lub pytania dotyczące działania forum zgłaszamy moderatorom lub administratorom na PW. Zanim zgłosisz problem/pytanie zajrzyj do FAQ u góry strony.

7. Wątpliwości i uwagi dotyczące sposobu moderowania zgłaszamy wyłącznie na PW moderatora odpowiedzialnego za dany dział, do Pasavery i Molly.

8. Użytkowniku – wstaw zdjęcie bohatera książki, ale pamiętaj jednak, by jego wymiary nie przekraczały 560x560 pikseli – zbyt duże fotki utrudniają życie modemowcom i będą zamieniane na linki. Jeśli masz problem z określeniem wielkości obrazka – Mod pomoże. Jeśli masz do wrzucenia więcej niż trzy, pozostałe wstaw jako linki (nie dotyczy działu „Galeria”). Szanuj moderatorów.

9. Podpisy – niewątpliwie urokliwe – nie mogą być większe niż 560x100 pikseli (użytkowniku - przyrównaj podpis do grafiki o takich wymiarach). Szanuj czas i nerwy moderatorów. Dodatkowo przy zbyt wielkim podpisie bardzo ciężko wyłuskać właściwą treść postu. To samo dotyczy podpisów ruchomych / animowanych, które znacznie utrudniają innym czytanie forum – zabraniamy ich więc jako podpisów, które odciągają uwagę od treści postu.

Dopuszczalny rozmiar podpisu to powierzchnia poniższego prostokąta.
Żaden piksel nie ma prawa wyłazić poza ten obszar !!!



10. Przy wybieraniu zdjęcia czy też obrazka do emblematu lub podpisu, pamiętaj o prawach autorskich i nie używaj cudzego materiału bez pozwolenia właściciela.

11. Użytkowniku – zanim wyślesz posta, skorzystaj z opcji podgląd – pozwoli Ci ona wyłapać ewentualne braki, literówki i błędy. Forum to nie czat, nie musisz się spieszyć. Prosimy również o rozsądne ilości emotikonów w treści – post upstrzony nadmiarem emotków jest po prostu nieczytelny. Jeśli zapomniałeś skorzystać z opcji „podgląd” a w poście są błędy itp. – skorzystaj z opcji w prawym, górnym rogu Twojego postu.




Moderatorzy

1. Moderator ma prawo:

- usuwać posty i topiki
- edytować (moderować) posty
- łączyć topiki
- dzielić topiki
- przesuwać topiki
- blokować (zamykać) topiki
- zwracać uwagę użytkownikowi na niewłaściwe zachowanie
- brać czynny udział w interesujących go dyskusjach. Poza pełnioną funkcją, jest użytkownikiem jak wszyscy.

2. Moderator ma obowiązek

- przestrzegać niniejszego regulaminu
- usuwać z postów treści obraźliwe, niecenzuralne lub niezgodne z prawem
- poinformować Administratora forum o rażącym lub nagminnym naruszaniu regulaminu, etykiety lub prawa.

3. Moderator nie ma obowiązku:

- wdawać się w dyskusje na temat podjętych decyzji.
- zabawiać się w archeologa i przekopywać stare wątki. Może to zrobić w miarę chęci i czasu.




Administrator

1. Administrator ma prawo:

- w zasadzie do wszystkiego

2. Administrator ma obowiązek

- w zasadzie żaden


Pasavera&molly
Ostatnia modyfikacja: 21 grudnia 2005, godz.: 12:55


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum HARRY POTTER Strona Główna -> REGULAMIN FORUM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island